Genererar verksamheten emballage som behöver tas om hand?
För butiker, köpcetrum och kontor i västra Skåne erbjuder vi avfallhantering. Vi kan även hjälpa till med sopning av parkeringsplatser och uppställningsplatser samt halk- och snöbekämpning vintertid. Systerbolaget Puls kan dessutom utföra underhåll av rör- och ledningsnät.

Avfallshantering
Ohlssons hjälper din industri med avfallshantering, rådgivning och statistik. Vi hanterar alla typer av restprodukter, spill som uppstår i olika produktionsprocesser, emballagematerial, metallskrot, farligt avfall m.m. Detta hanteras med olika lösningar av containers, komprimatorer, miljöskåp och behållare.
Läs mer
Avlopp
Vi hanterar i stort sett allt som rör avlopps- och ledningsnätet och tjänsterna är både av underhållande och förebyggande karaktär. Vid akut stopp i avloppet erbjuder avloppsjour på Ohlssons service dygnet runt, året runt.
Läs mer
Sopmaskin
Ohlssons har flera sopmaskiner och förare med mångårig erfarenhet av dessa uppdrag. Vi utför industriell sopning av exempelvis lagerlokaler, parkeringsgarage, flygplatser och hamnar. Dessa tjänster utför vi på tider som passar dig, så att sopningen har minsta möjliga påverkan på din verksamhet.
Läs mer
Snöröjning
Vi röjer och skottar snö från t. ex. parkeringar och uppställningsplatser så att bilarna kan ta sig fram. Vi saltar och halkbekämpar gator och parkeringar. Vi får helt enkelt vintern att kännas lite enklare och mer behaglig för dig!
Läs merFrån en nöjd samarbetspartner
Som populär ICA-butik genererar vi en ansenlig mängd avfall varje vecka som måste tas om hand. Det handlar främst om emballageavfall av olika slag, kartonger, plast, trä samt regelbunden sophämtning. Eftersom Ohlssons är regionens största aktör och leverantör och dessutom baserade i Landskrona så blev valet enkelt. De har ett gott rykte vilket lett till att vi använder oss av deras tjänster sedan 10 år tillbaka. Vi använder oss av den typen av tjänster som Ohlssons har inom sitt segment för butiker. Vi har en bra dialog och är övertygade om att vi hade fått gehör för eventuella önskemål om specialtjänster om så behövts. Service och tillgänglighet har vi inget att anmärka på. Skulle det någon enstaka gång ske något utöver det vanliga så brukar Ohlssons lösa det omgående.
Regina Issal, VD, ICA Kvantum, Landskrona
Jag vill bli kontaktad